Angajăm experți POCU

Angajăm experți POCU

Angajăm experți POCU
26 Feb 2019 In Anunțuri Comments Off on Angajăm experți POCU

Angajăm experți POCU

Asociaţia Atitudini şi Alternative din Bucureşti angajează:  

  1. 1 PROMOTOR LOCAL:

Atribuţii:

  • Participa si asigura suport la identificarea potentialilor beneficiari, selectarea lor in vederea inscrierii in grupul tinta, precum si la implicarea acestora in activitatile proiectului.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A1 / A2.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A2 / A3.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A3.
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii / A2.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea cresterii accesului si/sau mentinerii pe piata muncii / A3.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea stimularii antreprenoriatului si promovarii temelor orizontale.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A 7.1-Actiuni de inovare sociala prin implementarea unui sistem integrat de combatere a discriminarii, promovarea incluziunii sociale, implicare si dezvoltare comunitara. 

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienta in dezvoltare locala/ lucrul cu oamenii – 1 ani
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 50% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.

 

  • Beneficii:
    • Perioada contractului: martie 2019- 21 martie 2021.
    • Pachet salarial atractiv

 

  1. Responsabil activitati educatie

Atribuţii:

  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna la activitatile:
  • A 1.1-Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii
  • 3-Derularea activitatilor de indrumare/ orientare, preventie a abandonului scolar
  • 4- Derularea activitatilor de educatie nonformala
  • 5-Actiuni de inovare sociala prin dezvoltarea si implementarea instrumentelor TIC inovatoare utilizate in cadrul activitatilor preventive si remedial-corective
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Raspunde de derularea tuturor activitatilor de educatie (formala/ nonformala). Supervizeaza/ verifica activitatea expertilor implicati.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienţă în educatia formala/nonformala– minim 1 an;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila (prezinta avantaj)
  • Disponibilitate de deplasare: min 20% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.

Beneficii:

  • Perioada contractului: martie 2019- 21 martie 2021.
  • Pachet salarial atractiv

 

  1. Responsabil grup-tinta

Atribuţii:

  • Raspunde de activitatea de identificare a potentialilor beneficiari si selectarea lor in vederea

inscrierii in grupul tinta. Supervizeaza/ verifica activitatea expertilor implicati.

  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A1 / A2.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A2 / A3.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A3.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii / A2.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea cresterii accesului si/sau mentinerii pe piata muncii/ A3.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea stimularii antreprenoriatului si promovarii temelor orizontale.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienta in introducere si prelucrare date/ organizare evenimente/ antreprenoriat. – 1 an
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 40% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.

Beneficii:

  • Perioada contractului: martie 2019- 21 martie 2021.
  • Pachet salarial atractiv

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul tău până pe 5 martie 2019 pe adresa cariere@atitudini-on.ro.

Menționează în textul e-mailului locul de muncă vizat.

 

AVANTAJ: persoanele cu abilitati in scrierea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile.

Activitatea acestora se va derula în cadrul unui Proiect POCU, AP 4.1., în Bucureşti, cât şi în localitatea Corbii Mari, Jud. Damboviţa (la 45 minute de Bucureşti pe A1), drept pentru care detinerea unui permis auto este un avantaj pentru fiecare dintre poziţiile de mai sus.

Interviurile se vor tine în ordinea primirii CV-urilor.

Te aşteptăm,

Echipa Atitudini şi Alternative

www.atitudini-on.ro

About the Author:

Share This Article: