Vino în echipa noastră!

Expert inovare socială

Ești o persoană dinamică, plină de entuziasm, căreia îi place să lucreze cu oamenii în activități destinate comunității? Ai experiență în acțiuni de voluntariat sau în derularea de activități nonformale cu elevi de liceu?

Dacă te-ai regăsit în descrierea de mai sus, îți propunem să te alături ca expert inovare socială în cadrul proiectului «EduClub – Perspective moderne în abordarea educației », proiect finanțat prin POCU, Axa Prioritară 6, SMIS 153170.

Ce responsabilități vei avea?

  • Vei planifica, organiza și derula diverse activități (ateliere de lucru, vizite, activități în aer liber etc.) în cadrul campaniilor de voluntariat destinate elevilor din liceele înscrise în proiect: ecologizare, importanța lecturii, jurnalism, seri interculturale etc;
  • Vei elabora diverse materiale de lucru pentru derularea acestor activități;
  • Vei mobiliza rețeaua de voluntari în vederea desfășurării campaniilor de voluntariat;
  • Vei oferi sprijin în organizarea unor magazine sociale și donarea acestora către persoanele nevoiașe;
  • Vei participa la identificarea și recrutarea actorilor locali/ regionali relevanți interesați de stimularea participării la educație a copiilor prin metode nonformale în cadrul rețelei IPAS;
  • Vei oferi asistență în planificarea și organizarea întâlnirilor destinate membrilor rețelei IPAS;
  • Vei elabora rapoarte și livrabile specifice activităților desfășurate;

Experiența solicitată

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență – 3 ani
  • Experiență dovedită în voluntariat/ lucrul cu oamenii/ acțiuni sau proiecte sociale cu grupuri dezavantajate/ inovare civică/ dezvoltare comunitară/- 2 ani

Studii, cunoștințe, abilități, aptitudini de care ai nevoie :

  • Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii;
  • Competenţe în luarea deciziilor;
  • Creativitate în organizarea activităților cu voluntarii și în elaborarea materialelor de lucru;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Bune abilități de comunicare și relaționare;
  • Foarte bune abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă;
  • Corectitudine, flexibilitate;
  • Rezistenţă la efort şi stres;
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
  • Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Program: 63 h/lună (stabilit de comun acord ca repartizare în zi, în funcție de necesitățile proiectului)

Perioada contractului: mai-octombrie 2023

Locatie: București, sector 3 (lângă Mall Vitan; la 5-10 min de stația de metrou Timpuri Noi)

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul tău pe adresa cariere@atitudini-on.ro. Interviurile se vor ține în ordinea primirii CV-urilor.

 

Coordonator de proiect  (COR- 112013) 

 Asociatia “Atitudini si Alternative” angajează Coordonator parteneriat in cadrul proiectului «EduAct – Acces unitar la educatie de calitate », proiect finantat prin POCU, Axa Prioritara 6, SMIS 154476. 

 Experiența minimă solicitată:

 Experienta profesionala specifica in coordonare/ implementare proiecte/ coordonare echipe/ programe de instruire, formare, educatie/ management educational- 2 ani

 Studii, cunostinte, abilitati, aptitudini necesare

  • Studii superioare (licenta);
  • Bune abilitati de coordonare;
  • Foarte bune abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă;
  • Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii;
  • Bune abilitati de organizare si planificare;
  • Buna capacitate de analiza si sinteza;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Buna operare PC (Word, Excel, PPT);
  • Abilitatea de a lucra in conditii de stres:
  • Abilitatea de a lucra cu informatii confidentiale.

 Responsabilitatile pe care le va avea coordonatorul

  • Asigura coordonarea tuturor activitatilor Liderului si verifica activitatea expertilor din echipa de implementare Lider.
  • Participa si asigura suport la planificarea, derularea si evaluarea interna a acivitatii de selectie si mentinere a grupului tinta, coordoneaza strategia de campanie educationala, participa la organizarea evenimentelor, supervizeaza documentele de GDPR, verifica prelucrarea formularelor de grup tinta si inregistrarea lor in POCUFORM, monitorizeaza mentinerea grupului tinta si asigura sprijin la inlocuirea persoanelor ce abandoneaza pe parcursul proiectului.
  • Participa si asigura suport la planificarea, derularea si evaluarea interna a activitatilor de formare profesionala in domeniul educatiei Ofera sprijin la elaborarea documentelor pentru achizitia serviciilor de formare, stabileste scopul si obiectivele formarii, urmareste evolutia cursantilor si eficienta programelor de formare, se ocupa de organizarea logistica a cursurilor si de verificarea calitativa a formarii.
  • Participa si asigura suport la planificarea, derularea si evaluarea interna a activitatilor educationale derulate de expertii din proiect (din partea Liderului), urmareste  evolutia participantilor si indeplinirea indicatorilor, se ocupa de organizarea logistica a cluburilor de competente, alaturi de partenerii din proiect, mentine legatura cu parintii elevilor implicati etc.
  • Participa la infiintarea retelei de sprijin educational judetean, prin facilitarea semnarii acordurilor de parteneriat de catre cadre didactice si alti actorii locali, se ocupa de organizarea logistica a evenimentelor de imbunatatire a competentelor cadrelor didactice si de transfer a rezultatelor, participa si ofera suport la derularea campaniilor de voluntariat si la organizarea si derularea activitatilor din Magazinele sociale.
  • Participa la activitatile de informare si promovare, elaboreaza si sustine materiale de prezentare pentru evenimentele proiectului, conform necesitatilor.
  • Se asigura de furnizarea livrabilelor aferente activitatilor desfasurate de expertii Liderului in termenele prevazute de documentele de referinta ale proiectului si de atingerea indicatorilor aferenti.
  • Completează anexe relevante pentru proiect conform cerințelor instrucțiunilor POCU și a solicitărilor managerului de proiect, în acord cu specificul postului ocupat.
  • Ofera sprijin in elaborarea documentatiei financiare a proiectului, a modificarilor contractuale si a solicitarilor de clarificari, in limitele competentelor.

 Program: 84 h/luna (stabilit de comun acord ca repartizare in zi, in functie de necesitatile proiectului)

Perioada contractului: februarie-decembrie 2023

Locatie: Bucuresti, sector 3 (langa Mall Vitan)

Ce trebuie sa faci?

  • Trimite CV-ul tău până pe 31 ianuarie 2023 pe adresa cariere@atitudini-on.ro . Interviurile se vor tine in ordinea primirii CV-urilor. 

 

Asistent de proiect / Asistent manager

(334303 – COR)

 Daca iti place sa lucrezi cu oamenii si vrei sa faci parte dintr-o echipa careia ii place sa ia Atitudine fata de ceea ce se intampla in comunitate, te invitam sa faci parte din echipa Asociatiei “Atitudini si Alternative”.

Noi, echipa Asociatiei “Atitudini si Alternative”, ne declaram incantati sa iti propunem o pozitie de asistent de proiect in cadrul proiectului «EduAct – Acces unitar la educatie de calitate », proiect  finantat prin POCU, Axa Prioritara 6, SMIS 154476.

Responsabiliatile pe care le vei avea :

  • Vei oferi suportul tau echipei in elaborarea documentelor specifice proiectului;
  • Te vei implica in organizarea evenimentelor de deschidere si inchidere proiect;
  • Vei prelua sarcinileadministrative conform indrumarilor primite de la managerul de proiect;
  • Vei acorda sprijin managerului de proiect in intocmirea rapoartelor tehnice/ cererilor de rambursare/ plata etc;
  • Vei verifica fisele de pontaj si rapoartele lunare ale expertilor;
  • Vei centraliza informatiile aferente rapoartelor tehnice si a rapoartelor de monitorizare;
  • Vei participa la sedintele organizate in cadrul proiectului;
  • Te vei asigura ca masurile de informare si publictate sunt corect implementate;
  • Vei intocmi prezentari ce vor fi utilizate pe parcursul proiectului;
  • Vei acorda suport in arhivarea documentatiei de proiect;
  • Vei asigura buna comunicare intre partenerii din proiect

Studii, cunostinte, abilitati, aptitudini de care ai nevoie :

  • Studii superioare (licenta)
  • Bune abilitati de coordonare;
  • Bune abilitati de organizare si planificare;
  • Buna capacitate de analisa si sinteza;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Buna operare PC (Word, Excel, PPT);
  • Abilitatea de a lucra in conditii de stres:
  • Abilitatea de a lucra cu informatii confidentiale.

Program: 84 h/luna (stabilit de comun acord ca repartizare in zi, in functie de necesitatile proiectului)

Perioada contractuluiianuarie-decembrie 2023

Locatie: Bucuresti, sector 3 (langa Mall Vitan)

Ce trebuie sa faci?

  • Trimite CV-ul si scrisoarea ta de intentie pana pe 20 decembrie 2022 pe adresa cariere@atitudini-on.ro . Interviurile se vor tine in ordinea primirii CV-urilor.

 

Angajăm experți POCU

Asociaţia Atitudini şi Alternative din Bucureşti angajează:  

  1. 1 PROMOTOR LOCAL:

Atribuţii:

  • Participa si asigura suport la identificarea potentialilor beneficiari, selectarea lor in vederea inscrierii in grupul tinta, precum si la implicarea acestora in activitatile proiectului.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A1 / A2.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A2 / A3.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A3.
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii / A2.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea cresterii accesului si/sau mentinerii pe piata muncii / A3.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea stimularii antreprenoriatului si promovarii temelor orizontale.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A 7.1-Actiuni de inovare sociala prin implementarea unui sistem integrat de combatere a discriminarii, promovarea incluziunii sociale, implicare si dezvoltare comunitara.

 

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienta in dezvoltare locala/ lucrul cu oamenii – 1 ani
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 50% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.
  • Perioada contractului:martie- 21 martie 2021.

 Responsabil activitati educatie

 Atribuţii:

  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna la activitatile:
  • A 1.1-Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii
  • 3-Derularea activitatilor de indrumare/ orientare, preventie a abandonului scolar
  • 4- Derularea activitatilor de educatie nonformala
  • 5-Actiuni de inovare sociala prin dezvoltarea si implementarea instrumentelor TIC inovatoare utilizate in cadrul activitatilor preventive si remedial-corective
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Raspunde de derularea tuturor activitatilor de educatie (formala/ nonformala). Supervizeaza/ verifica activitatea expertilor implicati.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienţă în educatia formala/nonformala– minim 1 an;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila (prezinta avantaj)
  • Disponibilitate de deplasare: min 20% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.
  • Perioada contractului:martie- 21 martie 2021.

 

  1. Responsabil grup-tinta

Atribuţii:

  • Raspunde de activitatea de identificare a potentialilor beneficiari si selectarea lor in vederea

inscrierii in grupul tinta. Supervizeaza/ verifica activitatea expertilor implicati.

  • La solicitarea Managerului de Proiect, participa si asigura suport la toate activitatile proiectului, conform expertizei proprii si in functie de necesitatile de implementare.
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A1 / A2.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A2 / A3.2 – Identificare, selectare si mentinere grup-tinta specific A3.
  • Participa si asigura suport la planificare, derulare si evaluare interna A1.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea prevenirii, reducerii si corectarii fenomenului de abandon scolar / parasire timpurie a scolii / A2.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea cresterii accesului si/sau mentinerii pe piata muncii/ A3.1 – Campanie integrata de informare si constientizare in vederea stimularii antreprenoriatului si promovarii temelor orizontale.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta –min 3 ani;
  • Experienta in introducere si prelucrare date/ organizare evenimente/ antreprenoriat. – 1 an
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  • Permis auto si masina disponibila
  • Disponibilitate de deplasare: min 40% din program se va derula in teritoriu, restul timpului fiind alocat activitatilor de birou.
  • Perioada contractului:martie- 21 martie 2021.

 

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul tău până pe 5 martie 2019 pe adresa cariere@atitudini-on.ro.

Menționează în textul e-mailului locul de muncă vizat.

 

AVANTAJ: persoanele cu abilitati in scrierea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile.

Activitatea acestora se va derula în cadrul unui Proiect POCU, AP 4.1., în Bucureşti, cât şi în localiatea Corbii Mari, Jud. Damboviţa (la 45 minute de Bucureşti pe A1), drept pentru care detinerea unui permis auto este un avantaj pentru fiecare dintre poziţiile de mai sus.

Interviurile se vor tine în ordinea primirii CV-urilor.

Te aşteptăm,

Echipa Atitudini şi Alternative

www.atitudini-on.ro

 

Asociaţia Atitudini şi Alternative din Bucureşti angajează experţi pe urmatoarele poziţii:

  1. Expert informare şi promovare
  2. Asistent manager
  3. Expert campanii informare şi conştientizare-educaţie
  4. Responsabil activităţi educaţie
  5. Expert educaţie nonformală – prevenţie
  6. Expert educaţie nonformală – a doua şansă
  7. Expert consiliere & mentoring educaţie
  8. Expert inovare socială (Coordonator voluntariat)

Activitatea acestora se va derula în cadrul unui Proiect POCU, AP 4.1., în Bucureşti (zona Romană), cât şi în localitatea Corbii Mari, Jud. Damboviţa (la 45 minute de Bucureşti pe A1), drept pentru care deținerea unui permis auto este un avantaj pentru fiecare dintre poziţiile de mai sus.

Detaliarea posturilor:

  1. Expert informare şi promovare

 Atribuţii:

  • Responsabil cu organizarea şi implementarea măsurilor de informare şi publicitate;
  • Planifică, coordonează, organizează şi monitorizează activitatea de informare şi publicitate;
  • Organizează conferinţele proiectului.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare – 3 ani (de preferat în domeniile: jurnalism, sociologie sau comunicare şi relatii publice);
  • Experienţă în informare, publicitate şi comunicare – minim 1 an;
  • Cunostinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, organizarea resurselor şi stabilirea priorităţilor;
  • Rezistenţă la stres.
  1. Asistent manager

 Atribuţii:

  • Contribuie la elaborarea documentaţiei suport necesară derulării proiectului;
  • Menţine relația cu partenerii şi experţii din proiect;
  • Monitorizează îndeplinirea activităţilor de către experţii;
  • Centralizează şi analizează rapoartelor lunare de activitate şi corelarea acestora cu pontajele lunare ale echipei.
  • Asigură evaluarea internă a proiectului, alături de Managerul de Proiect.

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Certificat de Manager de Proiect (certificat ANC);
  • Experientă similară  de minim 3 ani în proiecte POSDRU (poziţie similară);
  • Cunostinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare interpersonală, organizarea resurselor şi stabilirea priorităţilor;
  • Rezistenţă la stres. 
  1. Expert campanii informare şi conştientizare-educaţie

Atribuţii:

  • Participă şi asigură suport la planificare, derulare şi evaluare internă la activitatea A1.1- Campanie integrată de informare şi conştientizare în vederea prevenirii, reducerii şi corectării fenomenului de abandon şcolar / părăsire timpurie a şcolii;
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare;
  • Participă cu informaţii, recomandări şi rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului necesare pentru OI/AMPOCU;
  • Elaborează rapoarte şi livrabile specifice activităţilor desfăşurate, conform necesităţilor proiectului.

Cerinţe minimale

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în organizare evenimente aferente proiectelor- minim 1 an;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  1. Responsabil activitati educație

Atribuţii:

  • Participă si asigura suport la planificare, derulare şi evaluare internă. Activităţi:
  • A1.1- Campanie integrată de informare şi constientizare în vederea prevenirii, reducerii şi corectării fenomenului de abandon şcolar / părăsire timpurie a şcolii;
  • A1.3- Derularea activităţilor de îndrumare/ orientare, prevenţie a abandonului şcolar;
  • A1.4- Derularea activităţilor de educaţie nonformală;
  • A1.5- Acţiuni de inovare socială prin dezvoltarea şi implementarea instrumentelor TIC inovatoare utilizate în cadrul activităţilor preventive şi remedial-corective;
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare;
  • Participă cu informaţii, recomandări şi rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului necesare pentru OI/AMPOCU;
  • Elaborează rapoarte şi livrabile specifice activităţilor desfăşurate, conform necesităţilor proiectului;
  • Răspunde de derularea tuturor activităţilor de educaţie (formală/ nonformală). Supervizează şi verifică activitatea experţilor implicaţi.

 Cerinţe minimale:

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în educaţia formală/nonformală – minim 3 ani;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.

5 şi 6. Expert educaţie nonformală (prevenţie/a doua şansă)

Atribuţii:

  • Participă şi asigură suport la planificare, derulare şi evaluare internă. Activităţi:
  • A 1.1. Campanie integrată de informare şi conştientizare în vederea prevenirii, reducerii şi corectării fenomenului de abandon şcolar / părăsire timpurie a şcolii;
  • A 1.4. Derularea activităţilor de educaţie nonformală;
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare;
  • Participa cu informatii, recomandari si rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului catre OI/AMPOCU
  • Elaboreaza rapoarte si livrabile specifice activitatilor desfasurate, conform necesitatilor proiectului

Cerinţe minimale:

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în educaţia formală/nonformală – minim 3 ani;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  1. Expert consiliere & mentoring educaţie

Atribuţii:

  • Participă şi asigură suport la planificare, derulare şi evaluare internă. Activităţi:
  • A1.1. Campanie integrată de informare şi constientizare în vederea prevenirii, reducerii şi corectării fenomenului de abandon şcolar/ părăsire timpurie a şcolii;
  • A1.3. Derularea activităţilor de îndrumare/ orientare/ prevenţie a abandonului şcolar;
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare.
  • Participă cu informaţii, recomandări şi rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului necesare pentru OI/AMPOCU
  • Elaborează rapoarte şi livrabile specifice activităţilor desfăşurate, conform necesităţilor proiectului

Cerinţe minimale

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în consiliere educaţională/ vocaţională – minim 1 an;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.
  1. Expert inovare socială (Coordonator voluntariat)

 Atribuţii:

Participă şi asigură suport la planificare, derulare şi evaluare internă.

Atribuții:

  • Participă în A7.1. Acţiuni de inovare socială prin implementarea unui sistem integrat de combatere a discriminării, promovarea incluziunii sociale, implicare şi dezvoltare comunitară;
  • Coordonează, planifică, organizează un numar de 10 campanii de voluntariat în teritoriu
  • Înfiinţeaza şi coordonează reţeaua de voluntari din teritoriu;
  • La solicitarea Managerului de Proiect, participă şi asigura suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi in funcţie de necesităţile de implementare;
  • Participă cu informaţii, recomandări şi rapoarte punctuale la elaborarea rapoartelor periodice ale proiectului necesare pentru OI/AMPOCU;
  • Elaborează rapoarte şi livrabile specifice activităţilor desfăşurate, conform necesităţilor proiectului.

Cerinţe minimale

  • Studii superioare – 3 ani;
  • Experienţă în voluntariat/ lucrul cu oamenii, inovaţie civică/ dezvoltare comunitară – minim 1 an;
  • Cunoştinţe bune de operare PC (MS Office, Internet);
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Capacitate de comunicare;
  • Rezistenţă la stres.

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul tău până pe 2 decembrie 2017 pe adresa cariere@atitudini-on.ro.

Menționează în textul e-mailului locul de muncă vizat.

Interviurile se vor tine în ordinea primirii CV-urilor.

Te aşteptăm cu drag,

Echipa Atitudini şi Alternative

www.atitudini-on.ro

 

Angajam asistent cercetare

Descrierea postului:

Postul presupune activitati de cercetare  si consultanta privind programele de finantare nerambursabile, elaborarea documentatiei specifice, implementare si raportare.

Responsabilitati:

  • cercetare privind finantarile nerambursabila;
  • identificare finantari nerambursabile (inclusiv PNDR) si potentali clienti;
  • elaborarea documentatiei de proiect/ strategiei de dezvoltare locala;
  • elaborare notificari, clarificari etc
  • consultanta privind implementarea proiectelor  pentru clientii organizatiei.

Cerinte:

  • studii universitare de master in domeniul economic sau sociologic finalizate sau in curs;
  • cunostinte PC (obligatoriu Excel)
  • capacitate de a lucra in echipa
  • atentie la detalii
  • experienta de lucru cu termene si rezistenta la stres
  • cunostinte avansate de limba engleza
  • disponibilitate de lucru intre 6-8 ore/ zi (se stabileste cu exactitate la interviu)

!!! Constituie avantaj cunostintele de econometrie si SPSS.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv la adresa office@atitudini-on.ro, pana pe 15 aprilie 2016. Pentru detalii puteti suna la 0742 280 389.

Mentiuni:

  • interviurile vor avea loc in ordinea primirii cv-ului.
  • perioada de proba 14 zile
  • sediul nostru se afla la Piata Romana, langa ASE.